This is title

Lorem ipsum dolor, sit amet consectetur adipisicing elit. Officiis molestiae laboriosam numquam expedita ullam saepe ipsam, deserunt provident corporis, sit non accusamus maxime, magni nulla quasi iste ipsa architecto? Autem!

آنالیز کلمات کلیدی

آنالیز کلمات کلیدی

14 اسفند1391

آنالیز کلمات کلیدی

اگر مي خواهيد رتبه بالايي در موتورهاي جستجو داشته باشيد به شما شديدا توصيه ميكنيم بر روي كلمات كليدي خود بيشتر كار كنيد.
کلمات کلیدی یکی از عوامل مهم برای بهینه سازی سایت در موتور های جستجو می باشد. انتخاب کلمات کلیدی متناسب و متعارف همیشه برای بالا کشاندن سایت شما در نتایج موتورهای جستجو موثر می باشد. این مرحله یکی از مهمترین مراحل در علم SEO می‌باشد.

انتخاب و استفاده صحيح از كلمات كليدي در وب سايت تبديل به يك علم كاملا تخصصي شده و نگین گستر با آگاهي کامل از اين علم و تجربيات خود در اين زمينه كلمات كليدي وب سایت شما را آنالیز کرده و در سايت به كار مي برد و بر اساس آن وب سایت شما را به موتور هاي جستجو معر في ميكند.

هدف ما قرار دادن سايت شما در بالا ترين رتبه گوگل و افزايش رنكينگ سايت شما در گوگل است.
مراحل انتخاب کلمات کلیدی

    آنالیز کلمات کلیدی: ما بر اساس فعالیت و اهداف بازاریابی شما کلمات کلیدی را انتخاب می کنیم که بر اساس آنها می خواهید افزایش ترافیک سایت خود را افزایش دهید.
    انتخاب کلمات کلیدی: تیم بهینه سازی وب نگین گستر متناسب با اهداف، بودجه، رقابت و زمان مورد نظر شما بهترین کلمه را از کلمات شما انتخاب می کنند.
    استفاده از کلمات کلیدی: تیمهای تخصصی ما پس از انتخاب کلمات کلیدی، کلمات مورد نظر را بر اساس الگوریتمهای گوگل در جایگاههای مختلف متن و متا تگهای سایت قرار داده و پس از بهینه سازی وب سایت بر این اساس سایت شما را به موتورهای جستجو معرفی می کنند.


پس از معرفی وب سایت، نگین گستر با تحلیل مداوم گزارشات آماری سایت و دریافت گزارش از نتایج کلمات جستجو اقدام به بهینه سازی کلمات تا رسیدن به اهداف اصلی وب سایت یعنی کسب درآمد می نماید.
ما بهترین رنکینگ و بالاترین رتبه را برای وب سایت شما با تعریف بهترین استراتژی از آنالیز کلمات کلیدی شما می آوریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره بهینه سازی وب سایت اینجا کلیک کنید