This is title

Lorem ipsum dolor, sit amet consectetur adipisicing elit. Officiis molestiae laboriosam numquam expedita ullam saepe ipsam, deserunt provident corporis, sit non accusamus maxime, magni nulla quasi iste ipsa architecto? Autem!

گوگل یک سرویس دیگر خود را فارسی کرد

گوگل یک سرویس دیگر خود را فارسی کرد

6 تیر1391

گوگل نسخه فارسی یکی دیگر از سرویس‌های خود را راه‌اندازی کرد.
این سرویس که «خوب است بدانید» نام دارد، حاوی راهنمایی‌هایی برای کاربران به منظور ایجاد سهولت و نیز امنیت آنان در کار بر وب است.

به گزارش ایتنا گوگل در وبلاگ رسمی خود، این اقدام را «به عنوان بخشی از کمپین بزرگ آموزشی Google در جهت امن‌تر و راحت‌تر ساختن وب» عنوان کرده است.

به گفته گوگل، این وبسایت نکات فراوانی برای حفظ امنیت و اطلاعات شخصی شما ارائه می‌کند: از تأیید صحت دو مرحله‌ای استفاده کنید! به یاد داشته باشید که هرگاه که رایانه‌تان را ترک می‌کنید، صفحه را قفل کنید!
همیشه اطمینان حاصل کنید که اتصال شما به وب‌سایت مورد نظرتان امن است!
همچنین، این وب‌سایت، برخی از عناصر سازنده وب مانند کوکی‌ها و آدرس IP را توضیح می‌دهد.

به گفته گوگل، وب‌سایت «خوب است بدانید» بر پایه تعهد به امنیت کاربران در فضای آنلاین ساخته شده است.
«ما منابعی مانند ویدئوهایی در باره حفظ اطلاعات شخصی، مرکز امنیت گوگل، مرکز ایمنی خانواده، و وب‌سایت آموزش مادران و پدران را به هدف کمک به شما برای پرورش عادت‌های درست در زمینه امنیت و اطلاعات شخصی ایجاد کرده‌ایم. به همین منظور، شما را تشویق می‌کنیم که نگاهی به وب‌سایت "خوب است بدانید" بیندازید و امیدواریم که چیزهای جدیدی در مورد این که چگونه از خودتان در فضای آنلاین مراقبت کنید یاد بگیرید -- این اطلاعات همیشه مفید هستند!»
 
برای استفاده از اطلاعات و مطالب آموزشی نسخه فارسی این سایت، به "خوب است بدانید" مراجعه کنید.