This is title

Lorem ipsum dolor, sit amet consectetur adipisicing elit. Officiis molestiae laboriosam numquam expedita ullam saepe ipsam, deserunt provident corporis, sit non accusamus maxime, magni nulla quasi iste ipsa architecto? Autem!

گوگل: کروم محبوب‌ترین مرورگر دنیا است

گوگل: کروم محبوب‌ترین مرورگر دنیا است

22 تیر1391

مدیران گوگل در آخرین کنفرانس توسعه دهندگان نرم‌افزاری خود اعلام کرده‌اند کروم محبوب‌ترین مرورگر دنیا است.
 به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، به نقل از سایت theregister ، ساندار پیچای، معاون بخش نرم‌افزارهای کاربردی کروم در گوگل، در کنفرانس توسعه دهندگان نرم‌افزاری این شرکت گفته است: بر اساس تمام شاخص‌ها و معیارهای موجود و مشاهدات ما، کروم محبوب‌ترین مرورگر دنیا است.
وی گفته است در حال حاضر ۳۱۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از مرورگر کروم استفاده می‌کنند که این رقم دو برابر تعداد کاربران کروم در سال گذشته است.

بر اساس این گزارش، روزانه بیش از ۶۰ میلیارد واژه در مرورگرهای کروم در سراسر جهان تایپ می‌شود و در هر ۲۴ ساعت بیش از یک ترابایت داده از طریق این مرورگر ذخیره می‌شود.
موسسه پژوهشی استات‌ کانتر نیز چندی پیش کروم را مرورگر شماره اول دنیا اعلام کرد.

بر اساس گزارش این شرکت، مرورگر کروم در ماه‌های اخیر توانسته است جایگاه بر‌تر مرورگر اینترنت اکسپلورر مایکروسافت را به چالش بطلبد.
برخی از مدیران شرکت مایکروسافت به این گزارش روی خوشی نشان نداده بودند و آن را بی‌پایه و اساس اعلام کرده بودند.

راجر کاپریوتی، یکی از مدیران واحد مرورگر اکسپلورر در شرکت مایکروسافت در واکنش به انتشار گزارش استات کانتر گفته بود کاربران برای آگاهی از وضعیت مرورگر‌ها به گزارش‌های شرکت نت‌اپ (NetApps) مراجعه می‌کنند که همچنان اینترنت اکسپلورر را مرورگر اول دنیا می‌داند.

گفتنی است شرکت گوگل اخیراً اعلام کرده قصد دارد مرورگر کروم خود را بر روی فناوری‌های همراه تحت سیستم عامل آی او اس اپل عرضه کند.